Veel gestelde vragen

Mocht uw vraag hier niet bijstaan, neem dan gerust contact met ons op via email. Wij helpen u graag verder! 

U kunt tijdens het invullen van uw gegevens bij het afbetaalproces naast uw woonadres ook een bezorgadres aangeven.

Wij leveren uw bestelling binnen 2 of 3 dagen na ontvangst van de betaling.

De betalingen van Waterdragon gaat via ideal- overboekingen. Je betaalt in de veilige en vertrouwde omgeving van je eigen bank. Wanneer u een bestelling plaats kunt u direct betalen via de website van onze shop. Achteraf betalen kan slechts nadat u contact met ons heeft opgenomen. Uw bestelling wordt pas in bestelling genomen zodra de betaling is voldaan.

Na het plaatsen van een bestelling zou u de bevestiging binnen enkele minuten op het ingevulde email adres binnen moeten krijgen. Vaak is het eigen email adres niet goed ingevuld. Het komt af en toe voor dat de bevestiging in uw spambox terecht komt. Krijgt u binnen een uur geen bevestiging; stuur meteen even een mailtje naar info@waterdragon.nl.

Brievenbuspost gaat bij ons op maandag t/m vrijdag de deur uit.

Pakketjes worden verzonden op de dagen: maandag t/m vrijdag ( PostNL ), in het weekend wordt er niet bezorgd.

Dit is mogelijk, wij maken een order aan van de gewenste artikelen. De factuur met daarop het te betalen bedrag sturen wij u per mail. Wij verzenden de bestelling zodra wij het bedrag hebben ontvangen.

Waterdragon Giftshop heeft geen fysieke winkel of showroom. Afhalen voor klanten kan alleen op afspraak.

Alle bestelde artikelen van de klanten worden door Waterdragon automatisch keurig ingepakt, met een extra presentje als dank.

Waterdragon Giftshop is niet verantwoordelijk voor het transport van uw bestelling. Hiertoe dient u zich te wenden tot de bezorgde instantie. Wel zullen wij er altijd alles aan doen om uw bestelling alsnog naar tevredenheid in orde te maken. Kijk bij onze algemene voorwaarden hoe u dient te handelen.

Waterdragon verzend haar pakketten door geheel Nederland en België.